„Nowy” Styropol wprowadza na rynek pierwsze produkty

0
208

Reaktywowana w kwietniu przez Grupę STB marka Styropol wprowadza pierwsze produkty pod własną marką. Mimo spowolnienia w sektorze budownictwa firma nie zwalnia tempa i zapowiada dalszy rozwój.

Rynek budowlany jest obecnie w trudnej sytuacji, zauważamy pewne spowolnienie, większa jest też ostrożność inwestorów, zarówno firm, jak i osób prywatnych. Jednak decydując się na przywrócenie do życia, w kwietniu tego roku, dobrze znanej marki Styropol, mieliśmy długofalowy plan jej i konsekwentnie go realizujemy – podkreśla Jarosław Przybyszewski, członek zarządu firmy Styropol, prezes Grupy STB.

Nie zwalniamy tempa w rozbudowywaniu naszej oferty produktowej. Właśnie teraz wprowadzamy na rynek nowe produkty. Mając na uwadze, że odpowiednie docieplenie budynków, pozwoli nam wszystkim skutecznie walczyć
­­z rosnącymi cenami energii, znacząco ograniczając jej zużycie –
dodaje prezes Przybyszewski.

Styropol to polska marka wyrobów termoizolacyjnych, której historia sięga 1991 roku. Przez wiele lat wyznaczała nowe standardy w zakresie jakości i rodzajów styropianów używanych
w budownictwie oraz logistyce dostaw. Dziś marka znajduje się w portfolio Grupy STB, która reaktywowała produkcję styropianu pod szyldem Styropolu w 2022 roku. Dzięki własnemu laboratorium, nowoczesnym urządzeniom pomiarowym oraz wyszkolonej kadrze grupa wprowadza dobrze znaną markę na nowy poziom rozwoju.

Produkty Styropolu receptą na kryzys w energetyce?­

Wśród produktów oferowanych pod marką Styropol są płyty styropianowe do różnych zastosowań, zarówno fasadowe, jak i przeznaczone do izolacji dachów, podłóg, fundamentów. W październiku marka wprowadziła aż cztery nowe produkty, w listopadzie dwa kolejne. Część z nich zastąpi dobrze znaną klientom markę Termo-Koncept.

  • Styropol EPS 70-038 Fasada/Dach/Podłoga
  • Styropol EPS S 040 Fasada
  • Styropol EPS S 033 Styrgraf
  • Styropol EPS 100 Dach/Podłoga
  • Styropol EPS S Baza Fasada
  • Styropol EPS S 031 Styrgraf

Na szczególną uwagę zasługują grafitowe płyty styropianowe Styropol EPS S 031 Styrgraf, które jako najcieplejszy produkt w ofercie w szczególnym stopniu przyczyniają się do spełnienia jednego z wymagań podstawowych stawianych budynkom w zakresie oszczędności energii i izolacji cieplnej. Dzięki najlepszemu współczynnikowi przewodzenia ciepła istnieje możliwość uzyskania większej izolacyjności termicznej, w porównaniu do białego styropianu o tej samej grubości – podkreśla Marcin Jaczewski, kierownik produktu w Styropolu.

Styropiany produkowane przez Styropol charakteryzują się wysoką wytrzymałością mechaniczną i doskonałymi parametrami termoizolacyjności. Jakość produktów potwierdzana jest przez nowoczesne, przyzakładowe laboratorium, które dysponuje najwyższej klasy urządzeniami laboratoryjnymi. Każda partia płyt styropianowych jest regularnie badana, dlatego odbiorcy materiałów firmy mogą być pewni, że w ich ręce trafia produkt najwyższej jakości. Dodatkowo wszystkie produkty oferowane przez Styropol znakowane są atestem higienicznym wydanym przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy, który potwierdza, że są bezpieczne dla zdrowia ludzi i przyjazne dla środowiska.  

Nasze płyty termoizolacyjne są produktami „made in Poland”, ale o jakości na bardzo wysokim poziomie.  Polskie firmy w odróżnieniu od dużych zagranicznych koncernów dobrze znają realia rodzimego rynku. Łatwiej jest im dostosować ofertę swoich produktów do oczekiwań klienta. Dzięki swej elastyczności tworzą produkty na miarę aktualnych potrzeb. Wszystkie wyroby badamy pod kątem wymagań normowych. Dlatego liczymy, że zgodnie z trendem patriotyzmu konsumenckiego będą chętnie wybierane przez polskich klientów – podsumowuje Jarosław Przybyszewski.